ابلاغ آیین‌نامه بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ آغاز ثبت‌نام از 14 آذرماه
کد خبر: 3766165
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
بحرالعلوم خبر داد:

ابلاغ آیین‌نامه بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ آغاز ثبت‌نام از 14 آذرماه

گروه سلامت ــ رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از ابلاغ بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت همراه با سه تغییر نسبت به سال گذشته خبر داد.

ابلاغ آیین‌نامه بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت /  آغاز ثبت نام از 14 آذرماهمحمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با ایکنا، از ابلاغ آیین‌نامه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد.
وی تصریح کرد: آیین‌نامه بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با تغییراتی جزئی نسبت به سال گذشته در ۷ بخش و ۴۲ رشته ابلاغ شد.
بحرالعلوم افزود: از جمله تفاوت‌های این دوره از جشنواره با اضافه شدن بخش تیمی در سه بخش حفظ، قرائت و مفاهمیم در بین دانشجویان بوده و از هر دانشگاه سه نفر برای رقابت تیمی انتخاب می‌شود.
ما سال گذشته مسابقات تیمی را به صورت آزمایشی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اجرا کردیم که مورد اقبال دانشجویان قرار گرفت و امسال آن را به بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت اضافه کردیم.
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ادامه داد: مسابقات تیمی در دو مرحله استانی و کشوری در بخش دانشجویی انجام می‌شود.
وی یادآور شد: همچنین دو گروه کارمندان و اساتید در بخش هنر و فن‌آوری‌های قرآنی تجمیع شده و از سال آینده در یک گروه به رقابت می‌پردازند، هدف از این کار هم افزایش کیفیت مسابقات است.
بحرالعلوم همچنین از تغییر زمان‌بندی جشنواره در آیین‌نامه جدید خبر داد و گفت: زمان‌بندی مرحله نهایی جشنواره پیش از این به گونه‌ای بود که در اواخر تابستان یا اوایل پاییز برگزار می‌شد. این زمان‌بندی تغییر کرده و به نیمه تابستان تغییر پیدا کرده است.
وی یادآور شد: ثبت نام از شرکت‌کنندگان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از ۱۰ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.
انتهای پیام
captcha