محفل انس با قرآن در مدرسه عالی برادران مشهد
کد خبر: 3782118
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

محفل انس با قرآن در مدرسه عالی برادران مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن به همت جامعة المصطفی(ص) العالمیة پنجشنبه 27 دی در مدرسه عالی برادران در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ؛ در این محفل نورانی که با حضور طلاب و روحانیون این مدرسه علمیه برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی؛ حافظ بین‌المللی قرآن پیش از اجرای برنامه حفظ خود به اهمیت حفظ قرآن در حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: وهابیت همیشه سعی دارد شیعه و ایران را در مسئله حفظ قرآن کوچک نشان دهد ولی خوشبختانه بارها و بارها حافظان و قاریان کشورمان در صحنه‌های بین‌المللی توانسته‌اند خدمت بزرگ خود به نظام، انقلاب و فرهنگ تشیع را از طریق ارائه توانمندی‌های قرآنی در فضای بین‌المللی  نشان دهند.
وی در ادامه صحبت‌های خود، حوزویان را پیشگامان توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه توصیف کرد و افزود: طلاب حافظ قرآن، حاملان قرآن کریم هستند و با توجه به نقش تبلیغی آنان در جامعه، باید به توسعه فرهنگ قرآنی کمک کنند و این بدیهی است که مبلغ حافظ با مبلغ غیر حافظ متفاوت است.
حجت الاسلام‌والمسلمین رجبی در ادامه به 3 سوال حفظ قرآن که از سوی حاضرین در مجلس مطرح شد، با شیوه‌های مختلف پاسخ داد که با استقبال فراوان حاضران در مجلس مواجه شد.
تلاوت آیاتی از سوره مبارکه ق توسط ابراهیم عقیلی؛ قاری آستان مقدس رضوی و نفر برتر مسابقات دانشجویان کشور از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی بود و حسن ختام مراسم، اجرای قطعه‌ای در مدح و منقبت حضرت زینب(س) توسط گروه تواشیح و همخوانی معراج بود که فضای محفل و مجلس را آکنده از معنویت کرد.
در پایان با حضور مسئولان جامعة المصطفی(ص) العالمیه و مدرسه عالی برادران از فعالان قرآنی و شرکت‌کنندگان در المپیاد حفظ قرآن با اعطای هدایایی تجلیل و تقدیر شد.

ابراهیم الهی

انتهای پیام 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۷
0
0
الهی در سایه قرآن عاقبت بخیر بشید
captcha