ارسال 300 مقاله به همایش دیدگاه‎های قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی
کد خبر: 3782395
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

ارسال 300 مقاله به همایش دیدگاه‎های قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی

گروه حوزه‌های علمیه ــ 300 مقاله به همایش دیدگاه‎های علوم قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی ارسال شده است.

ارسال 300 مقاله به همایش دیدگاه‎های قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانیحجت‎الاسلام والمسلمین محسن قمرزداه، دبیر علمی همایش بررسی دیدگاه‌های علم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت:برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش دیدگاه‎های علوم قرآنی مرحوم آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی از ابتدای سال جاری در قم آغاز شد.
وی افزود: پس از اعلام فراخوان در محور‌های مختلف، آثاری از حوزه‌های علمیه مراکز دانشگاهی در بخش‌های علمی و تخصصی ناظر به این مرجع تقلید به دبیرخانه همایش واصل شد که هم‌اکنون این آثار به ۳۰۰ مورد رسیده است.
قمرزاده بیان کرد: یکی از بخش‌های زندگانی علمی این مرجع فقید فعالیت‎های علمی و قرآنی وی است؛ ایشان صاحب دیدگاه‌های فاخری در زمینه علوم قرآنی بودند و همواره استفاده‌های جالب توجهی از مبانی قرآنی در فقه و مباحث کلامی و تاریخی داشتند.
وی گفت: تاکنون ۱۵ پیش‌نشستی در مورد این همایش برگزار شده است تا هر یک از بخش‌‏های اندیشه‎ای این مرجع بزرگوار برای علاقه‌مندان به فهم مباحث قرآنی تشریح شود.
دبیر علمی این همایش اظهار کرد: همایش دیدگاه‎های علوم قرآنی مرحوم آیت‎الله العظمی فاضل لنکرانی پنجم اردیبهشت ماه سال آینده در قم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha