مدیران جلسات شورای توسعه قرآن را جدی نمی‌گیرند
کد خبر: 3782396
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

مدیران جلسات شورای توسعه قرآن را جدی نمی‌گیرند

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون قرآن و عترت کرمانشاه با اشاره به تشکیل جلسه شورای توسعه قرآنی این استان با حضور رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کشور، گفت: مدیران آن گونه که باید جلسات شورای توسعه قرآن را جدی نمی‌گیرند که این خود مستلزم بررسی است.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری جلسه شورای توسعه قرآنی استان خبر داد و گفت: جلسه شورای توسعه قرآنی استان کرمانشاه با حضور رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کشور یکم بهمن‌ماه در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای توسعه قرآن استان کرمانشاه به ارائه گزارش فعالیت‌های قرآنی خود و تشریح عملکرد قرآنی استان می‌پردازند.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه به گلایه از عملکرد برخی مدیران عضو این شورا پرداخت و اظهار کرد: مدیران آن گونه که باید جلسات شورای توسعه قرآنی را جدی نمی‌گیرند که این خود مستلزم بررسی است.
کرمیان گفت: چرا مدیران برای حضور در جلسات شورای توسعه قرآنی وقت نمی‌گذارند، مگر اصلی‌ترین فعالیت این شورا ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیست.
وی با اشاره به اینکه باید برای جلسات این شورا برنامه‌ریزی کنیم، افزود: باید با اهداف تعریف شده‌ای برای ترویج قرآن تلاش کنیم.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه با اشاره به لزوم پژوهش‌های قرآنی در مراکز علمی کشور گفت: فعالیت‌های شورای توسعه قرآنی باید به سمت‌وسوی آموزش‌های عمومی و ترویجی قرآن حرکت کند.
کرمیان به تخصیص اعتبار مختص فعالیت‌های شورای توسعه قرآنی نیز اشاره و اظهار کرد: این شورا به اعتبار ویژه در این راستا نیاز دارد، چراکه این شورا برنامه‌های عملیاتی جداگانه‌ای دارد.
وی در پایان با اشاره به لزوم هماهنگ عمل کردن دستگاه‌های عضو این شورا در زمینه انجام فعالیت‌های قرآنی، گفت: هریک از دستگاه‌های عضو باید وظایف خود را به‌ درستی انجام دهند، زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری برای انجام فعالیت‌های قرآنی نیازمند هماهنگی هستیم.
انتهای پیام

captcha