شبکه 4 از «آینده ایران» می‌گوید
کد خبر: 3790849
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

شبکه 4 از «آینده ایران» می‌گوید

گروه هنر ــ مجموعه تلویزیونی «آینده ایران» از 30 بهمن‌ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در آستانه جشن چهل سالگی و ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مجموعه تلویزیونی آینده ایران در ۳۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای در قالب درس‌گفتار‌هایی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف را بررسی می‌کند.
دین و دینداری، زن و خانواده، اقتصاد، عدالت اجتماعی، خِرَد رسانه‌ای، فرهنگ، علوم انسانی اسلامی، چالش‌ها و چشم‌انداز‌های تمدنی، آسیب‌های اجتماعی، رابطه ایران و آمریکا، انقلاب‌اسلامی، پیشران‌های تحول، حوزه و روحانیت از جمله محور‌هایی است که در این برنامه بررسی می‌شود. آیت‌الله سید مهدی میرباقری، حجت‌الاسلام حبیب‌الله بابایی، حجت‌الاسلام علی‌رضا پیروزمند، حجت‌الاسلام احمد رهدار، حجت‌الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد، فؤاد ایزدی، سید محسن بنی هاشمی، سید احسان خاندوزی، حسن سبحانی، علی‌رضا شجاعی‌زند، ابراهیم فیاض، عبدالحسین کلانتری، اردشیر گراوند، فرشاد مهدی‌پور، موسی نجفی از جمله اساتید و کارشناسان این برنامه تلویزیونی هستند.
چارچوب‌های نظری و تحلیلی گوناگون چه نگاه و نظری به آینده ایران دارند؟ آیا شواهد کنونی بدین معناست که آینده ایران مبهم، سیاه و یأس‌آلود است؟ آیا می‌توان صرفاً با اتکا به گذشته شکوهمند ایران، آینده آن را هم تضمین شده و روشن تلقی کرد؟ از جمله سؤالاتی است که «آینده ایران» به آن‌ها پاسخ می‌دهد.
«آینده ایران» به تهیه‌کنندگی سید شهاب لاجوردی و کارگردانی سید احمد حسینی به سردبیری مهران مظفری‌نیا، از سه‌شنبه، ۳۰ بهمن‌ماه، هر روز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha