برپایی نمایشگاه «رنج‌ها و گنج‌ها» تا 8 اسفند
کد خبر: 3790900
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

برپایی نمایشگاه «رنج‌ها و گنج‌ها» تا 8 اسفند

گروه هنر ــ نمایشگاه عکس«رنج‌ها و گنج‌ها» تا روز چهارشنبه، 8 اسفندماه در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران دایر خواهد بود.

به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه عکس «رنج‌ها و گنج‌ها» که مروری بر برخی وقایع سرنوشت‌ساز و غرورآفرین انقلاب اسلامی است از 15 بهمن‌ماه و همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همت خانه عکاسان ایران حوزه هنری در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران دایر شده است.

در این نمایشگاه 60 فریم عکس سیاه و سفید و رنگی از وقایع انقلاب اسلامی همچون ورود امام (ره)، مبارزات خیابانی مردم، فرار شاه، تسخیر لانه جاسوسی و ارتحال امام(ره) ... در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا 8 اسفند میزبان مخاطبان و بازدیدکنندگان در طبقه همکف ساختمان مرکزی حوزه هنری خواهد بود.

همچنین در نگاه‌خانه سوره واقع در لابی ساختمان مرکزی حوزه هنری، به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دو نقاشی پُرتره از تمثال مبارک امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به نمایش درآمده است.

این دو پُرتره که با تکنیک رنگ روغن کار شده‌اند را غلامعلی طاهری، هنرمند پیشکسوت عرصه تجسمی ترسیم کرده است که در این قسمت از ساختمان حوزه هنری در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بازدید از این آثار به نمایش درآمده در گالری خانه عکاسان ایران و نگاه‌خانه سوره حوزه هنری همه‌روزه به غیر از پنجشنبه و جمعه‌ها در ساعات اداری برای علاقه‌مندان میسر است.

انتهای پیام

captcha