برگزاری همایش تجلیل از حافظان قرآنی سنندج
کد خبر: 3794065
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

برگزاری همایش تجلیل از حافظان قرآنی سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه قرآنی تعلیم الذکر الحکیم سنندج از برگزاری همایش تجلیل از 44 حافظان قرآن تحت آموزش این مؤسسه در مسجد نبی اکرم(ص) شهرک پردیس خبر داد.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی تعلیم‌الذکر الحکیم سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای تشویق و ایجاد انگیزه بین جوانان و نوجوانان شهرستان سنندج همایش تجلیل از حافظان قرآن فردا 9 اسفندماه در مسجد النبی سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 44 نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان سنندج موفق به حفظ پنج تا 30 جزء قرآن کریم شده‌اند، افزود: از این تعداد 21 نفر حافظ پنج جزء، 13 نفر حافظ 10 جزء، پنج نفر حافظ 20 جزء و پنج نفر حافظ کل قران کریم هستند.
مدیرعامل مؤسسه قرآنی تعلیم‌الذکر الحکیم سنندج هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ قرآنی، نشاط معنوی، استفاده از مفاهیم قرآن در زندگی و تشویق جوانان به حفظ قرآن بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم چراغ راه جامعه و هدایتگر تمام جوامع بشری است، عنوان کرد: عمل به قرآن و آموزه‌های دینی سعادتمندی فرد و جامعه را به دنبال دارد.
ور در پایان یادآور شد: عمل به دستورات قرآن کریم، اگر سرلوحه کار تک تک افراد جامعه قرار گیرد، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
انتهای پیام

captcha