آخرین مهلت ارسال مدارک حافظان و قاریان برای دریافت کمک‌هزینه تحصیلی
کد خبر: 3796689
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
حسینی خبر داد:

آخرین مهلت ارسال مدارک حافظان و قاریان برای دریافت کمک‌هزینه تحصیلی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بیست‌وپنجم اسفند‌ماه را آخرین روز جمع‌آوری اسناد هزینه‌ای دانشجویان مشمول طرح دریافت کمک‌هزینه حافظان و قاریان قرآن اعلام کرد.

اعلام آخرین مهلت ارسال مدارک برای دریافت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان در سال 97

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در خصوص طرح پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویی به حافظان و قاریان قرآن، گفت: دانشجویان مشمول این آیین‌نامه هرچه زودتر باید اسناد هزینه خود را برای دریافت شهریه به سازمان اوقاف و امور خیریه براساس شرایط اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف ارسال کنند.
وی افزود: پیگیری‌های متعددی از درون و بیرون سازمان انجام شد تا در سال ۱۳۹۷ شاهد رشد قابل توجه بودجه برنامه مذکور باشیم، ولی متأسفانه برخی از دانشجویان به علت عدم آگاهی و یا بعضاً مسامحه، اسناد خود را بعد از سال جاری برای ما ارسال می‌کنند که این امر باعث مشکلاتی برای دانشجویانی خواهد بود که در آینده می‌خواهند از این تسهیلات استفاده کنند.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف به ارسال درخواستی به سازمان‌های مرتبط مبنی بر ارسال پیامک به افرادی که مدرک حفظ تخصصی (درجه ۱،۲،۳،۴،۵) از سازمان تبلیغات اسلامی و قاریانی که از شورای عالی قرآن مدرک تخصصی گرفته‌اند و افرادی که از طریق مسابقات اوقاف موفق به کسب رتبه استانی و کشوری نائل آمده‌اند، اشاره کرد و گفت: لازم است تا سازمان‌های مذکور اطلاع‌رسانی کاملی در این خصوص داشته باشند.
حسینی در ادامه به تبیین بند دو اصلاحیه در خصوص تسهیل پرداخت شهریه افرادی که معدل آنها زیر ۱۶ است پرداخت و تأکید کرد: به دلیل سخت‌گیرانه بودن بند عدم پرداخت شهریه به افرادی که معدل آنها زیر ۱۶ شده است، این بند اصلاح شد و افرادی که معدل ترم مهر و بهمن ۹۷ -۹۸ آنها زیر ۱۶ باشد، می‌توانند اسناد خود را برای دریافت شهریه ارسال کنند.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در پایان آخرین مهلت برای ارسال مدرک جهت دریافت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان را روز 25 اسفندماه اعلام کرد و گفت: تحویل مدارک از سوی دانشجویان در مهلت مقرر ضروری است و در صورت ارسال مدارک در سال ۹۸ مسئولیت عدم پرداخت شهریه این افراد به عهده خود آنان خواهد بود.
یادآوری می‌شود دانشجویان مشمول این طرح جهت ارتباط با بخش دریافت کمک‌هزینه تحصیلی می‌توانند از طریق شماره تلفن۰۲۱۶۴۸۷۲۶۴۰ اقدام کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۸
0
0
کاش توضیح میدادن که تا قبل از سال جدید پرداخت میشه یا نه؟ کسی خبر نداره؟
captcha