برنامه ششمین اجلاس جهانی صدا اعلام شد
کد خبر: 3805244
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

برنامه ششمین اجلاس جهانی صدا اعلام شد

گروه هنرــ برنامه ششمین اجلاس جهانی صدا در پنج پنل و سه گارگاه برگزار می‌شود.

برنامه ششمین اجلاس جهانی صدا اعلام شد

به گزارش ایکنا،به نقل از کميته اطلاع رسانی چهاردهمين جشنواره بين المللی راديو، در پنل راديو در عصر شبکه موضوعات وضعيت راديو اينترنت و پيوند آن با شبکه‌های اجتماعی و گوشی هوشمند و چند رسانه‌ای مورد بررسی قرار می‌گيرد.
صاحب نظران مقالات خود را در اين پنل ارائه می‌کنند جان مگوريا از فرانسه و يوسف زين از لبنان ميهمانان خارجی اين پنل هستند.
راديو و آينده پژوهی عنوان يکي ديگر از پنل‌های ششمين اجلاس جهانی صداست که موضوعاتی مانند محتوای شنيدار با توجه به فناوری جديد و راديو و محتوای توليدی کاربر راديو صدای داده مبنا از جمله محورهای اين پنل است که در آن استادان داخلي و پژوهشگران و ويم مورتگارت به عنوان میهمان خارجي از کشور بلژيک سخنرانی می‌کند.
راديو و نوآوری در برنامه سازی يکي ديگر از پنل‌های ششمين اجلاس جهانی صداست که در آن قالب‌های راديو برنامه‌سازی معنوی و ديني و ... مطرح می‎شوند.
فالويا وينيا از کشور رومانی در کنار پژوهشگران ايرانی به سخنرانی می‌پردازد. يکی ديگر از پنل‌های اين اجلاس جهانی راديو فرهنگ نام دارد که موضوعات هويت ملی زبان‌های ملی هنرهای هفتگانه و آموزش را در اين پنل‌ها مطرح می‌شود.
میهمان دیگر هيدا بابازين از کشور مالزی است. راديو جامعه و اقتصاد عنوان پنل ديگری است که در آن موضوعات خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و محيط زيست مطرح می‌شود و ايرمکاردپين از آلمان میهمان خارجی اين نشست است.
در کنار پنل‌های مذکور سه کارگاه با عنوان ابزارهای هوشمند راديوهای محلی که مدرس آن فلاويا وينيا از روماني که توليد 360 درجه در راديو با تدريس ويم مورتگارت از بلژيک و راديو ژورناليسم موبايل که مدرس آن جان مگوير از فرانسه است برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha