برگزاری ۶۰۰ گفتمان دینی در مدارس سمنان
کد خبر: 3808038
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

برگزاری ۶۰۰ گفتمان دینی در مدارس سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته ۶۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس استان برگزار شد، گفت: نماز موضوع اصلی بسیاری از این گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی بوده است.

برگزاری 600گفتمان دینی در مدارس  سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، ظهر امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه در سال ۹۷، بیش از ۶۰۰ گفتمان در مدارس برگزار شده اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات این گفتمان‌ها مقوله نماز محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت آن همواره مورد توجه اساتید گفتمان‌های دینی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه نیاز است تا برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر در حوزه نماز و انجام این فریضه در بین دانش آموزان، انطباق و همپوشانی برنامه‌ها با خانواده در مدارس، در دستور کار قرار بگیرد متذکر شد: پیشنهاد می‌کنیم تا فریضه نماز در مدارس استان، یک بار در ماه با حضور والدین انجام شود و این امر می‌تواند به ترویج فرهنگ نماز منجر شود.

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم به برکت این ماه معنوی، شور و نشاط معنوی در جامعه و خانواده‌ها به وجود می‌آید که می‌توانیم از این ظرفیت برای تقویت مقوله نماز در مدارس استفاده کنیم.

به گفته وی؛ موضوع تعارض ارزش‌ها، یکی از معضلات فرهنگی دانش‌آموزان و جوانان امروز جامعه ما است که در این راستا دانش‌آموزان در فضایی به انجام نماز تشویق شوند و در فضایی دیگر کاهلی در توجه به فریضه نماز را شاهد باشند، که مطلوب و پسندیده نیست.

انتهای پیام

captcha