عشایر نمونه کامل ‌اتکا به توان داخلی و رونق تولید هستند
کد خبر: 3813741
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

عشایر نمونه کامل ‌اتکا به توان داخلی و رونق تولید هستند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عشایر کشور نمونه کامل از یک الگو در اتکا به توان داخلی هستند، گفت: ‌ باید برای مقابله با جنگ اقتصادی امروز از آنان الگو گرفت.

عشایر ‌نمونه کامل ‌اتکا به توان داخلی‌ و رونق تولید هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، آیتالله سید‌محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان شب گذشته، 31 اردیبهشت در دیدار با جمعی از اعضای بسیج عشایری استان با بیان اینکه عشایر کشور همیشه و در همه عرصههای انقلاب اسلامی ایران و بهویژه هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ داشتهاند، گفت: این نیروهای شجاع کشورمان در جنگ خوب درخشیدند و باید در سایر عرصهها و بهویژه عرصههای فرهنگی نیز حضور بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: نیروهای بسیج همیشه خادم مردم هستند و نیروهای بسیجی در هر قشری همیشه آماده خدمترسانی به مردم هستند که بسیج عشایر استان سمنان بیشازپیش در خدمترسانی به مردم تلاش کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به شرایط اقتصادی امروز جامعه بیان کرد: عشایر کشور نمونه کامل از یک الگو در اتکا به توان داخلی و رونق تولید هستند که باید برای مقابله با جنگ اقتصادی امروز از آنان الگو گرفت زیرا محرومیتزدایی و رونق تولیدات عشایری اولویت برنامههای سازمان بسیج عشایری استان سمنان است

علی سعیدی، رئیس سازمان بسیج عشایری استان سمنان نیز محرومیتزدایی و رونق تولیدات عشایری را 2 اولویت مهم برنامههای سازمان بسیج عشایری این استان برشمرد و افزود: در سال 98 برنامهها و اهداف متعددی برای این سازمان تعریفشده که رونق تولیدات عشایری و محرومیتزدایی برخی از این برنامههاست.

رئیس سازمان بسیج عشایری استان سمنان با بیان اینکه در اردوهای جهادی بسیجیان خدمات مختلفی به گروههای هدف ارائه میشود، افزود: بهعنوان مثال اقدامات مطلوبی در راستای مبارزه با بیماریهای دام و انسان در سال گذشته از سوی گروههای جهادی صورت گرفت.

سعیدی متذکر شد: عشایر استان بیش از 550 میلیون تومان به سیلزدگان کمک کردند.

انتهای پیام

captcha