پیشگامی البرز برای توسعه حرم امام حسن عسکری(ع)
کد خبر: 3813920
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

پیشگامی البرز برای توسعه حرم امام حسن عسکری(ع)

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد عتبات عالیات البرز گفت: این ستاد در سال جاری برای توسعه حرم امام حسن‌ عسکری(ع) پیشگام شده است.

پیشگامی البرز برای توسعه حرم امام حسن عسگری(ع)

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان شکری، رئیس ستاد عتبات عالیات البرز، امروز، یکم خرداد‌ماه در نشست ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس، اظهار کرد: کار بازسازی عتبات عالیات با هنر معماری اسلامی ـ ایرانی انجام شد که در این میان مراجع عظام تقلید به‌ویژه رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله سیستانی نقش مهمی داشتند و موجب شدند کار بازسازی به سرعت و با حمایت و مشارکت بالای مردم به سرانجام رسد.
وی با یادآوری اینکه تاکنون طرح‌های بسیار خوبی برای بازسازی حرم‌های اهل بیت(ع) اجرایی شده است، افزود:‌ این مسئله تأثیر فراوانی بر روی روابط دو کشور عراق و ایران داشت و مردم هر دو کشور خواهان تداوم چنین فعالیت‌هایی هستند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز با تأکید بر اینکه اهل بیت(ع) متعلق به همه هستند، گفت:‌ بازسازی‌های حرم‌های اهل بیت(ع) رو به اتمام است و اکنون وارد فاز توسعه حرم‌ها شده‌ایم.
رئیس ستاد عتبات عالیات البرز با بیان اینکه هم‌اکنون کار بازسازی و توسعه حرمین امامین عسکریین در سامرا در حال انجام است، گفت:‌ به یاری خدا این کار هم با مشارکت مردم به سرانجام خواهد رسید.
این مسئول تصریح کرد: امسال اولویت اصلی این ستاد توسعه صحن مطهر حضرت زینب کبری(س) است و در تلاش هستیم تا با مشارکت مردم گام‌های موثری برای توسعه حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) برداریم.
وی در پایان به ساخت یکی از درهای اصلی حرم امامین عسکریین در سامرا اشاره کرد و گفت: امسال توسعه حرم امام حسن عسگری(ع) نیز در دستور کار قرار دارد و ستاد عتبات البرز برای تحقق این هدف پیشگام شده است.
انتهای پیام

captcha