بیان توانمندی داخلی؛ تنها راه خنثی‌سازی اهداف دشمن
کد خبر: 3814058
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

بیان توانمندی داخلی؛ تنها راه خنثی‌سازی اهداف دشمن

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمن به دنبال غیرواقعی جلوه دادن شرایط ایران است، افزود: تنها راه خنثی‌سازی راهبردهای کینه‌توزانه غربی‌ها بیان توانمندی‌های داخلی است.

بیان توانمندی داخلی؛ تنها راه خنثی‌سازی اهداف دشمن

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان عصر روز گذشته 1 خرداد در همایش مقاومت و رسانه در حسینیه گمنام سپاه قائم (عج) سمنان بابیان اینکه راه خنثی‌سازی راهبردهای کینه‌توزانه غربی‌ها بیان توانمندی داخلی است،اظهار کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال غیرواقعی جلوه دادن شرایط اقتصادی ایران است باید از طریق تکیه‌بر ظرفیت‌های درون این توطئه بیگانگان را خنثی کرد که همراهی رسانه‌ها در این مسیر بسیار راهگشا است.

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به درون سازی اقتصاد موجب تأثیرپذیری کشور از فشارهای اقتصادی شد، اذعان کرد: هر چه بر توانمندسازی داخلی تأکید بیشتری شود این فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران کمرنگ‌تر شده و به نتیجه نخواهد رسید لذا در این مسیر تأکید بر داشته‌های کشور امری ضروری است.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان بابیان اینکه آمریکا با در پیش گرفتن موضوع مذاکره به دنبال تضعیف کشور است متذکر شد:  آمریکا و غربی‌ها هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده و نیستند آن‌ها از مذاکره تنها خواسته‌ها و منافع خودشان را دنبال می‌کنند و نه خواست ملت بزرگ ایران.

به گفته وی؛ کلیدواژه آزادسازی خرمشهر مقاومت بود که بر مبنای اعتقاد به لطف و رحمت الهی محقق و باعث پیروزی رزمندگان اسلام در برابر جبهه باطل شد.

دامغانی مقاومت را تنها راه در برابر زورگویی‌های آمریکا دانست و یاداور شد: همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی با استفاده از عنصر مقاومت توانستیم به پیروزی دست‌یابیم امروز نیز درنبرد اقتصادی با دشمن باید مقاومت را به‌عنوان رکن اساسی خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار قرار دهیم.

انتهای پیام

د.

captcha