راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است
کد خبر: 3814995
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است

گروه اجتماعی- معاون فرماندار دامغان با بیان اینکه وقایع منطقه‌ای و بین‌المللی ضرورت مشارکت گسترده مردم در روز جهانی قدس را افزایش می‌دهد، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است و مردم دامغان نیز با حضور در راهپیمایی همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی رضا نوچه ناسار،معاون فرماندار دامغان شب گذشته 5 خرداد در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دامغان با بیان اینکه این راهپیمایی در ساعت ۱۱:۳۰ جمعه از میدان شهدا به سمت مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: روز قدس، روز حیات دوباره اسلام است چرا که نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان این روز از سوی امام خمینی (ره) برای به یاد آوردن سرنوشت فلسطینیان نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری حضرت امام (ره) بوده است.

وی ادامه داد: وقایع منطقه‌ای و بین‌المللی ضرورت مشارکت گسترده مردم در روز جهانی قدس را افزایش می‌دهد که در این راستا حضور در راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است و مردم دامغان نیز با حضور در راهپیمایی همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

معاون فرماندار دامغان با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی است که با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد، یاداور شد: روز جهانی قدس یک راهبرد موفق و مورد پذیرش افکار عمومی جهان برای نشان دادن چهره منفور رژیم صهیونیستی است.

به گفته وی؛ راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در شهرستان دامغان در ۱۰ روستای بخش مرکزی و امیرآباد و شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار با حضور مردم مؤمن و روزه دار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha