روز قدس؛ مقدمه تشکیل حزب مستضعفین روی زمین
کد خبر: 3815948
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

روز قدس؛ مقدمه تشکیل حزب مستضعفین روی زمین

گروه اجتماعی - استاندار سمنان با بیان اینکه روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفین روی زمین است، گفت: مظلومان و ستم‌دیدگان دنیا از پیوستن افراد در صفوف راهپیمایان امیدوار می‌شوند و نشاط و شادابی سراسر وجودشان را فرا می‌گیرد.

روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفین روی زمین

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان شب گذشته، 9 خرداد با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت روز قدس، مردم این استان را به حضور در این راهپیمایی فراخواند و افزود: با شرکت در راهپیمایی بزرگ در این روز، تلاش‌های مذبوحانه آمریکا برای طرح موسوم به معامله قرن می‌تواند بسیار تیره و تار شود.

وی در ادامه این پیام آورده است: روز قدس میثاق با آرمان‌های بلند و جاودانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و بیعت با مقام عظمای ولایت است که در این روز، یکبار دیگر امت اسلامی با الفبای فکری انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار روز جهانی قدس پیمان می‌بندد و به جهانیان می‌فهماند که جبهه مقاومت و سازش ناپذیر که خمینی کبیر در مقابل اشغالگران صهیونیست گشود هیچ گاه بسته نخواهد شد.

آشناگر با اشاره به اینکه روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفین روی زمین است، اظهار کرد: مظلومان و ستم‌دیدگان دنیا از پیوستن افراد در صفوف راهپیمایان امیدوار می‌شوند و نشاط و شادابی سراسر وجودشان را فرا می‌گیرد.

این مقام عالی استان در این پیام متذکر شده است: راهپیمایی‌ها دو پیام در درون خود دارد؛ نخست اینکه با وجود گذشت ده‌ها سال از جنایت اسرائیل علیه فلسطینی‌ها، موضوع فلسطین همچنان برای مردم مسلمان در سراسر جهان به خصوص در کشورهای اسلامی، یک موضوع «پر اهمیت و ارزشی» محسوب می‌شود و مانند برخی حکام عربی، موضوعی «حاشیه‌ای و فرعی» نیست. در واقع، راهپیمایی روز قدس گویای شکاف «ارزشی و عقیدتی» میان مردم مسلمان جهان وحکام برخی کشورهای اسلامی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در درون خود حامل حمایت «معنوی» از فلسطین است یاداور شد: این حمایت معنوی بیانگر «ناعدالتی» نظام جهانی علیه مردم فلسطین، «ناکارآمدی» نهادهای بین‌المللی در ایجاد عدالت و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی و «همسویی» برخی قدرت‌های غربی به خصوص آمریکا در جنایت اسرائیلی‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین است .

به گفته وی؛ در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های مذبوحانه ایالات متحده آمریکا برای رسمیت بخشیدن به رژیم منحوس اشغالگر قدس در منطقه و جهان هستیم که در این راستا آمریکا عامدانه طرح معامله قرن را به صورت رسمی اعلام نکرده تا واکنش و حساسیت جهان اسلام را بسنجد. بدیهی است در صورت محکومیت گسترده این طرح در روز قدس، دورنمای معامله قرن می‌تواند بسیار تیره و تار شود.

انتهای پیام

captcha