سمنان رتبه برتر در ابلاغ الکترونیکی را داراست
کد خبر: 3819176
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

سمنان رتبه برتر در ابلاغ الکترونیکی را داراست

گروه سیاست و اقتصاد- دادستان سابق استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان از حیث ابلاغ الکترونیکی نیز رتبه اول کشور را دارا است گفت: در بحث ارتقا سلامت اداری، دادستانی مرکز استان ضمن برخورد قاطع با مفسدان، حمایت قاطع خود را از مدیران سالم نشان داد.

سمنان رتبه برتر در ابلاغ الکترونیکی را داراست

به گزارش ایکنا از سمنان،حیدر آسیابی، دادستان سابق استان سمنانعصر روز گذشته 23 خرداد در مراسم تودیع خود و معارفه دادستان جدید مرکز استان سمنان اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد  مجموعه دستگاه قضائی استان با تشکیل جلسات مستمر و کارآمد، تلاش داشت تا با همکاری مسئولان استان مشکلات مختلف تولید کنندگان و صنعتگران را برطرف کند که در این راستا در سنوات اخیر در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت حضور فعال داشته و مشکلات صنعتگران را پیگیری کرده است.

دادستان شیراز  مردمی بودن، تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا را از برنامه‌های دادستانی مرکز استان سمنان دانست وافزود: از سوی دیگر باید با حمایت رئیس دادگستری مرکز، هر سال جلسات با دادسراهای سطح استان برگزار و رویه واحدی اتخاذ شود.

به گفته وی؛ استان سمنان از حیث ابلاغ الکترونیکی نیز رتبه اول کشور را دارا است و در بحث ارتقا سلامت اداری، دادستانی مرکز استان ضمن برخورد قاطع با مفسدان، حمایت قاطع خود را از مدیران سالم و شجاع نشان داد.

آسیابی متذکر شد: دادستان حافظ حقوق عمومی است که با برخورد قاطع و حمایت از ضابطان قضائی، خوشبختانه هیچ گونه دغدغه امنیتی در سطح استان سمنان نداریم و لذا از این حیث زبانزد کل کشور است.

انتهای پیام

 

captcha