علما مرزداران اعتقادی مردم هستند
کد خبر: 3820966
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

علما مرزداران اعتقادی مردم هستند

گروه اجتماعی- امام‌جمعه شاهرود با اشاره به اینکه علما مهم‌ترین مرزداران اعتقادی مردم هستند گفت: علما بیشترین نقش را در حفظ دین در عصر غیبت داشته و دارند.

علما اصلی ترین مرزداران اعتقادی مردم هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی،امام جمعه شاهرود صبح امروز 30 خرداد در مراسم گرامیداشت شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند امام‌جمعه کازرون و یادبود شهدای موتلفه در مسجد امیر المومنین (ع) دامغان با بیان اینکه علما نقش مهمی در حفظ دین‌دارند، اظهار کرد: علما مهم‌ترین مرزداران اعتقادی مردم هستند و بیشترین نقش را در حفظ دین در عصر غیبت داشته و دارند.

وی ادامه داد: بیشترین هجمه‌ها در طول تاریخ بر روحانیت بود و این هجمه‌های دشمنان روزبه‌روز در حال افزایش است که در این راستا علمای دین از جایگاه ویژه برخوردارند زیرا این قشر در دل مردم و با مردم هستند و درد دین و جامعه دارند و می‌کوشند در ترویج فرهنگ و مبانی دینی گام بردارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود ضمن گرامیداشت پنجاه و چهارمین سالگرد شهادت شهدای حزب موتلفه شهیدان امانی، بخارایی، صفارهرندی و نیک نژاد، یاداور شد: شهدای موتلفه پیشاهنگ شهدای انقلاب هستند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه حزب موتلفه ریشه در انقلاب دارد متذکر شد: این حزب یار و یاور امام و رهبری بوده و در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور نقش مهم و تأثیرگذار داشته و دارد.

انتهای پیام

 

captcha