برگزاری نشست «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان
کد خبر: 3821094
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

برگزاری نشست «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استان سمنان از برگزاری نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همت این بنیاد در این استان خبر داد.

برگزاری سومین نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت الاسلام مهدوی نژاد، رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استان سمنان امروز، 31 خردادماه  در جمع خبرنگاران  گفت: در راستای تاکیدات مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم و بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند سومین نشست تخصصی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام خاک رنگین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نشست تخصصی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی( ۶ لغایت ۱۲ تیرماه) با موضوع بیان احتضار دشمن برنامه ریزی شده و ثبت نام این نشست از مورخ ۱ تیرماه ۹۸ از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۱۶۶۳۴۷۴۳ انجام خواهد شد.

به گفته وی؛ نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب در ۱۱ تیرماه ۹۸ با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی؛ اداره اوقاف و امور خیریه؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha