گام دوم انقلاب، مقاومت فعال است
کد خبر: 3821157
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

گام دوم انقلاب، مقاومت فعال است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه دامغان با بیان اینکه گام دوم انقلاب، مقاومت فعال است، گفت: در دیدار نخست‌وزیر ژاپن با ولی فقیه صلابت و اقتدار انقلاب بار دیگر نشان داده شد و الگوی موفق حکومت‌داری اسلامی را در معرض دید عموم جهان گذاشت.

گام دوم انقلاب، مقاومت فعال است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان، امام جمعه دامغان ظهر امروز، 31 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان شهر با اشاره به فرارسیدن اول تیر روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۶۰ گفت:  باید کوشید تا فرهنگ تبلیغ در جامعه تقویت شود.

وی  ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ خانه عالم در روستاهای دامغان ساخته‌شده که روحانیان با حضور و استقرار در روستاها به فعالیت‌های دینی و فرهنگی در مناطق محروم می‌پردازند.

امام‌جمعه دامغان برگزاری فعالیت‌های قرآنی، گفتمان‌های دینی و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را از فعالیت‌های این نهاد انقلابی برشمرد و گفت: خانواده‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این نهادهای انقلابی آموزه‌های دینی را به فرزندان خود آموزش دهند.

وی بابیان اینکه گام دوم انقلاب، مقاومت فعال است، اذعان کرد: در دیدار نخست‌وزیر ژاپن با ولی فقیه صلابت و اقتدار انقلاب بار دیگر نشان داده شد و الگوی موفق حکومت‌داری اسلامی را در معرض دید عموم جهان گذاشت.

انتهای پیام

captcha