ورود بیش از ۲۹ هزار پرونده به دادستانی سمنان
کد خبر: 3821599
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

ورود بیش از ۲۹ هزار پرونده به دادستانی سمنان

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۳۰۰ پرونده طی سال ۹۷ به دادستانی سمنان وارد شده است، افزود: تمام این پرونده‌ها رسیدگی شدند.

ورود بیش از 29 هزار پرونده به دادستانی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان‌ امروز، 2 تیر در جمع خبری دستگاه قضایی استان سمنان با خبرنگاران در دادگستری سمنان با اشاره به اینکه ۲۹ هزار و ۳۰۲ پرونده به دادسرای سمنان در سال ۹۷ وارد شده است، اظهار کرد: در همین بازه زمانی شاهد خروج ۲۹ هزار و ۵۸۳ پرونده از دادسرای سمنان بوده‌ایم که نشان از رسیدگی بیش از ۱۰۰ درصدی به پرونده‌ها می‌دهد.
وی با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های دادستانی در مرکز استان رسیدگی به پرونده‌های بازمانده از سال قبل بوده، متذکر شد: بیش از ۸۰ پرونده به جای مانده از سال‌های گذشته نیز علاوه بر تمام پرونده‌های ورودی به دادسرای سمنان، رسیدگی شدند.
دادستان سمنان ادامه داد: قاچاق یکی از مسائلی است که به تولید داخلی ضربه‌های مهلکی وارد می‌سازد و لذا دستگاه قضایی در برخورد با آن هیچ مماشاتی نمی‌کند که در این راستا قاچاق سبب ضربه دیدن تولید داخلی در نتیجه متضرر شدن اقتصاد و مردم می‌شود و عزم دستگاه قضا در مقابله با قاچاق کالا و ارز جدی است و با آن مقابله اساسی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha