رسانه؛ ابزاری برای اصلاح نظام اداری
کد خبر: 3821863
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

رسانه؛ ابزاری برای اصلاح نظام اداری

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان ‌رسانه را ابزاری برای اصلاح نظام اداری دانست و گفت: امانت‌داری و تقویت ارزش‌های اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران و فعالان عرصه خبر است.

رسانه؛ابزاری برای اصلاح نظام اداری

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدتقی جلالی، معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان عصر روز گذشته، 2 تیر در جمع خبرنگاران هفته قوه قضاییه، را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه قضایی دانست تا مردم به‌ وضوح در جریان اقدامات قضایی استان قرار گیرند.

وی اطلاع‌رسانی درست از سوی رسانه‌ها را جزو وظایف خطیر و ذاتی رسانه‌ها برشمرد و اظهار کرد: رسانه ابزاری برای اصلاح نظام اداری است و رسانه‌ها همکاران دستگاه قضایی در اجرای عدالت هستند.

جلالی با اشاره به حساسیت شغل خبرنگاری گفت: خبرنگاری شغلی پرمخاطره بوده و اطلاع‌رسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و فعالان این عرصه باید نسبت به رسالت خطیرشان احساس مسئولیت کنند زیرا وفای به عهد، امانت‌داری و تقویت ارزش‌های اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران و فعالان عرصه خبر است و خبرنگاران باید واقعیت‌ها را شفاف و بدون تعصب بیان کنند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان عدالت متناسب با گام دوم انقلاب، قوه قضائیه سند تحول قضایی‌، قوه قضائیه حفظ حقوق و منافع ملی جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی قوه قضاییه و همکاری قوا در اصلاح و روند و زمینه فسادزا‌، استقلال و پایبندی به قانون در پرتو ولایتمداری، صیانت ارزش‌های جهادی و رونق تولید و قوه قضاییه امنیت ملی و احیای حقوق عامه و آزادی مشروع را از مهم‌ترین عناوین هفته قوه قضاییه دانست.

انتهای پیام

captcha