توجه به توانمندی‌های داخلی؛ مهم‌ترین راهبرد برای رونق تولید
کد خبر: 3821958
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

توجه به توانمندی‌های داخلی؛ مهم‌ترین راهبرد برای رونق تولید

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان سمنان توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی را از راهبردهای اساسی جهت توسعه اقتصادی و رونق تولید دانست و گفت: رفع مشکلات زیرساختی در بخش تولید و صنعت از مهم‌ترین خواسته‌های صنعتگران است که دولتمردان باید نسبت به رفع این مشکلات تلاش کنند.

مهمترین راهبرد اساسی برای رونق تولید؛ توجه به توانمندی‌های داخلی

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید‌محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز، 3 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی می‌توان برای رونق تولید با وجود فشارهای اقتصادی اقدام کرد و تحقق شعار سال نیازمند حمایت‌های بی‌دریغ از صنعتگران است، اظهار کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی از راهبردهای اساسی برای توسعه اقتصادی و رونق تولید است.

وی ادامه داد: گرفتاری واحدهای صنعتی به دلیل فشارهای خارجی رو به افزایش است و مسئولان با بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات این تلاشگران بکوشند، در این راستا سمنان به‌عنوان یکی از استان‌های صنعتی کشور نیاز ضروری به حمایت دارد و دولت تا می‌تواند به این فعالان اقتصادی کمک کند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه رفع مشکلات زیرساختی در بخش تولید و صنعت از دیگر خواسته‌های صنعتگران است که دولتمردان باید نسبت به رفع این مشکلات تلاش کنند، متذکر شد: استکبار جهانی با اعمال تحریم‌ها درصدد نابود کردن بخش صنعت و تولید کشور است اما مسئولان و دولت با تلاش مضاعف برای مقابله با اقدام‌های خصمانه آمریکا تلاش کنند. با وجود تحریم‌ها مسئولان با عزم راسخ و حمایت مثال‌زدنی از صنعتگران برای تحقق شعار سال می‌توانند گام بردارند.

انتهای پیام

captcha