استثمار و نقض حقوق بشر در ذات آمریکاست
کد خبر: 3822195
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

استثمار و نقض حقوق بشر در ذات آمریکاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه استثمار، استعمار و نقض حقوق بشر در ذات آمریکاست گفت: مردم فهیم ما به‌ویژه جوانان آگاه و انقلابی ماهیت نظام سلطه بر سرکردگی آمریکا را بخوبی شناخته‌اند.

استثمار و استعمار و نقض حقوق بشر در ذات آمریکاست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از سمنان، با بیان اینکه با توجه به جنایاتی که عمال آمریکا در کشورهای اسلامی ما به‌ویژه در تیرماه مرتکب شده است، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از 6 لغایت 12 تیر ماه را هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم فهیم ما به‌‌ویژه جوانان آگاه و انقلابی ماهیت نظام سلطه بر سرکردگی آمریکا را بخوبی شناخته‌اند ولی هنوز هم در داخل کشور و هم در دیگر کشورهای جهان هستند افرادی که آنگونه که باید ذات ضد بشری شیطان بزرگ آمریکا را نشناخته‌اند.

قندهاری با اشاره به اینکه مطالعه سیر تاریخ شکل‌گیری آمریکای قلب هر انسانی را بدرد می آورد متذکر شد: آمریکایی که با اشغال سرزمین سرخپوستها سنگ بنایش را گذاشته و با قتل عام و به بردگی کشیدن بومیان منطقه و جایزه دادن برای سر بریدن سرخپوستان سبعیت و خون آشامی اش را به نمایش گذاشته است.

قندهاری ادامه داد: سیر صنعتی شدن جامعه آمریکا جز با استثمار، استعمار و غارت منابع سایر کشورها در دو سده گذشته امکان‌پذیر بوده و  تجارت مواد مخدر و گسترش اعتیاد در یکصد سال گذشته در جهان سوم و به کام مرگ بردن میلیون ها جوان بی‌گناه برای استثمار و استعمار آنها توسط آمریکا اعمال غیر حقوق بشر است.

وی متذکر شد: احصاء جنایات ضد حقوق بشری آمریکا کار بسیار مشکلی است که باید توسط نخبگان و فرهیختگان بویژه جوانان دانشمند انقلابی تبیین گردد  که در این راستا نشست تبیینی خواهران فعال فرهنگی در شهرستان سمنان، نشست تبیینی همراه با مراسم وداع با دو شهید گمنام در شهرستان سمنان،نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع احتضار دشمن و ......از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام

 

captcha