مدیریت فرهنگی؛ لازمه جامعه اسلامی
کد خبر: 3822603
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

مدیریت فرهنگی؛ لازمه جامعه اسلامی

گروه اجتماعی ــ فرماندار شاهرود مدیریت فرهنگی را لازمه جامعه اسلامی دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان مصداق شعائر الهی برنامه‌های قابل توجهی دارد.

مدیریت فرهنگی؛ لازمه جامعه اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد کرم محمدی، فرماندار شاهرود شب گذشته، 4 تیر در دومین نشست شورای اداری شاهرود مدیریت فرهنگی را لازمه جامعه اسلامی دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بهعنوان مصداق شعائر الهی برنامههای قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی‌(ره)، عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شاهرود را در ساماندهی هیئات مذهبی و روحانیان و... . بسیار ارزنده خواند و گفت: فعالیتهای فرهنگی مذهبی خصوصاً در ایام ماه رمضان و محرم و صفر شاهرود بسیار قابل توجه و جای تقدیر دارد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: شاهرود از جمله شهرستانهای معبر مسافران علی بن موسیالرضا‌(ع) به‌شمار میرود با توجه به در پیش بودن تابستان باید بتوانیم همانند ایام عید نوروز در ستاد تسهیل خدمات سفر میزبان خوبی برای زائران و مسافران باشیم.

فرماندار شاهرود با اشاره به اینک توسعه، امنیت و آزادی موجود در کشور ناشی از اجرای عدالت است، متذکر شد: امروز در کشوری زندگی میکنیم که همه صاحبخانه آن به شمار میروند و این تعلقخاطر میتواند ضامن امنیت جامعه باشد لذا عدالت اگر در جامعه رونق یابد آن کشور پیشرفتهتر خواهد بود.

محمدی با بیان اینکه استکبار در تلاش برای دور کردن ما از محور مقاومت است، اذعان کرد: پهپادی که توسط فرزندان این آبوخاک از آسمان ایران به زیر کشیده شد پیام جهانی داشت که این کشور در استقلال خود با هیچ ابرقدرتی معامله ندارد.

انتهای پیام

captcha