ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی
کد خبر: 3823250
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مأموریت مصوب نیروی انتظامی حفظ و ارتقای امنیت جامعه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش نیروی انتظامی، ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

تلاش نیروی انتظامی؛ ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ظهر امروز، 9 تیر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان در این فرماندهی، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان باید نسبت به توطئه‌ها و اقدامات دشمنان هوشیار بود زیرا مشخصاً دشمن جرئت رویارویی با ارتش و سپاه ما را ندارد، در نتیجه به امنیت، آرامش، ارزش‌ها و سلامت مردم حمله کرده و از هر ابزاری نیز برای آن استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد اختلاف و تنش داخلی در کشور است و امروز دشمنان ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌ها را به مثابه ابزارهای خود به‌منظور مقابله با انقلاب و ارزش‌های آن به‌کار برده؛ لذا باید در این راستا هوشیار بود.

سلیمانی با بیان اینکه مأموریت مصوب نیروی انتظامی حفظ و ارتقای امنیت جامعه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، یادآور شد: تلاش نیروی انتظامی، ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده ناجا پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی داخلی، خلاصه در مأموریت‌ها را از وظایف نیروی انتظامی دانست و متذکر شد: مقابله با ناهنجاری‌ها، مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، مبارزه با سرقت و ایجاد امنیت در فضای مجازی و … از مسئولیت‌ها و برنامه‌ریزی‌‌های اساسی پلیس برای سال جاری است.

سلیمانی با بیان اینکه قدرت، مشروعیت و محبوبیت سه مؤلفه نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌هایش محسوب می‌شود، یادآور شد: مردم به صداقت، رأفت، خدمت و اقتدار پلیس ایمان دارند و ما امروز با یک‌پلیس مقبول و محبوب در کشور مواجه هستیم و از سوی دیگر معتقدیم که امروز سرمایه اجتماعی پلیس در حال افزایش است.

وی به مسئله امنیت اخلاقی در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با هنجارشکنانی که به تازگی با پخش کلیپ‌هایی در فضای مجازی، ارزش‌های جامعه را به سخره گرفته‌اند به شدت برخورد و اجازه بی‌بند و باری و هنجار‌شکنی را به کسی نمی‌دهد.‌

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم ایران به پوشیدگی، حیا و حجاب اعتقاد دارند، بیان کرد: پلیس در انجام مأموریت‌های خود به سراغ هتاکان ارزش‌های اجتماعی رفته و هیچ اغماضی در این خصوص نخواهد داشت و همچنین پلیس در انجام مسئولیت‌های خود در برخورد با هنجارشکنان در ابتدا نصیحت و برخورد فرهنگی کرده و چنانچه بر اقدام خود اصرار داشته باشند به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

سلیمانی در خصوص وضعیت استان سمنان گفت: این استان در ابعاد مختلف امنیت، شاخص‌های مناسبی دارد و این مهم مرهون تلاش و همراهی مردم دیندار و قانون پذیر استان و همت مسئولان پر تلاش و همکاران گرانقدر من در نیروی انتظامی است.

یادآور می‌شود، در این مراسم عبدالله حسنی به‌عنوان فرمانده انتظامی استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha