کاهش مدت انتظار زائران در فرودگاه/ 4 هزار گلستانی عازم سرزمین وحی
کد خبر: 3824110
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

کاهش مدت انتظار زائران در فرودگاه/ 4 هزار گلستانی عازم سرزمین وحی

کانون خبرنگاران نبأ ــ استاندار گلستان گفت: طی جلساتی که با مسئولان فرودگاه خواهیم گذاشت و پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد؛ سعی می‌شود از مدت انتظار زائران در فرودگاه کاسته شود تا از خستگی زائرین قبل از سفر جلوگیری و زائران بتوانند با روحیه بالاتر و بهتری به سرزمین وحی مشرف شوند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هادی حق‌شناس، استاندار گلستان در دیدار با نمایندگان منتخب کارگزاران حج تمتع 98 این استان با اشاره به اهمیت وظایف دست‌اندرکاران حج، گفت: مأموریت کارگزاران حج، مأموریت بزرگی است و در پی این مأموریت خطیر، شما به توفیقی بزرگ دست خواهید یافت.

استاندار گلستان، حج را جایگاه ریزش گناهان دانست و اظهار کرد: در برخی روایات پس از جهاد، حج بالاترین عبادت توصیف شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه استان گلستان به لحاظ کمیت دارای ظرفیت بالایی در اعزام زائران به سرزمین وحی است، نیاز است با دقت بیشتری مراحل اعزام حاجیان دنبال شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه کارگزاران زیارتی باید توجه ویژه‌ای به زائرین سالمند داشته باشند، گفت: باید بیشترین خدمت را به زائر انجام داده و تلاش کنیم تا خاطره خوبی در ذهن زائران استان از این سفر معنوی باقی بماند.

حق‌شناس گفت: با جلساتی که با مسئولان فرودگاه خواهیم گذاشت و پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد، سعی می‌شود از مدت انتظار زائران در فرودگاه کاسته شود تا از خستگی زائرین قبل از سفر جلوگیری و زائران بتوانند با روحیه بالاتر و بهتری به سرزمین وحی مشرف شوند.

در این دیدار سید‌علی میرقاسم‌پور، مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از مسائل اجرایی کاروان‌های حج تمتع 98 استان گفت: در سال جاری قریب به 4000 زائر و عوامل از استان گلستان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصحابی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کاروان‌های حج تمتع و نحوه انتخاب روحانی، معین و معینه در کاروان گزارشی ارائه داد.

گفتنی است، این دیدار جلسه، دوشنبه، 8 تیر در محل دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

مجتبی حسینی 

انتهای پیام

captcha