برگزاری تجمع دختران و بانوان انقلابی در دامغان
کد خبر: 3824957
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

برگزاری تجمع دختران و بانوان انقلابی در دامغان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان از اجرای ۱۵ برنامه شاخص هفته حجاب و عفاف در این شهرستان، خبر داد و گفت: دامغان میزبان تجمع بزرگ دختران و بانوان انقلابی خواهد بود.

برگزاری تجمع بزرگ دختران و بانوان انقلابی در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیده زهرا داوود الموسوی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان شب گذشته، 15 تیر در نشستی با حضور خبرنگاران با بیان اینکه ۱۵ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته عفاف و حجاب در پایگاه‌های محلات و بسیج اقشار این شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: تجمع دختران و بانوان انقلابی در گلزار شهدا برنامه شاخص این ایام است.

به گفته وی، جشنواره ورزشی مادر و دختر و برگزاری نمایشگاه با موضوع حجاب از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت بسیجیان برگزار می‌شود که در این راستا مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی نیز برای بسیجیان خواهر برای هفته حجاب و عفاف تدارک دیده شده است.

به گفته وی: در این ایام برگزاری کارگاه‌های مهارت قبل، حین و بعد از ازدواج و خانواده سالم نیز در دستور کار قرار دارد همچنین بانوان بسیجی در برنامه پخش فیلم در سطح پایگاه‌های بسیج و کرسی آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب نیز شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان یادآور شد: در طول ایام هفته حجاب و عفاف و در قالب طرح بوستان سلامت غرفه اقتصاد مقاومتی، صنایع دستی، ایستگاه‌های مشاوره فردی و اجتماعی و عرضه محصولات فرهنگی نیز ویژه بانوان برپا خواهد شد.

داود الموسوی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از بانوان محجبه با حضور اقشار مختلف مردم و اصناف، گفت: در هفته عفاف و حجاب همچنین طرح بوستان سلامت نیز در سطح دامغان با برگزاری برنامه‌هایی چون ایجاد غرفه‌های سلامت، طب سنتی، نقاشی و بازی‌های کودکان، احکام و پاسخ به سؤالات شرعی در قالب «پاسخ بده جایزه ببر» و… برگزار خواهد شد که هدف این برنامه‌ها ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف است.

انتهای پیام

captcha