اجرای پویش مردمی «حجاب، میراث ایرانی،گرایش جهانی» در سمنان
کد خبر: 3825367
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

اجرای پویش مردمی «حجاب، میراث ایرانی،گرایش جهانی» در سمنان

گروه اجتماعی ــ مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله گفت: با توجه به هفته حجاب و عفاف به همت مرکز فضای مجازی قافله، پویش مردمی «حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» در استان سمنان راه‌اندازی شد.

اجرای پویش مردمی «حجاب، میراث ایرانی،گرایش جهانی» در سمنان

مریم افسری، مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله در گفت‌وگو با ایکنا از سمنان، اظهار کرد: با توجه به هفته حجاب و عفاف که از 15 تیرماه آغاز و تا 21 تیرماه ادامه دارد و به همت مرکز فضای مجازی قافله، پویش مردمی حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی در استان سمنان راه‌اندازی شد.

مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله با اشاره به اینکه این پویش در راستای ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در سطح جامعه اسلامی همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود افزود: شعار این پویش، براساس یکی از شعارهای هفته حجاب و عفاف در سال 1398 در راستای هم‌صدایی با کل کشور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف راه‌اندازی این پویش، مشارکت مردم در حمایت از حجاب به عنوان میراث کهن ایران است تا بتوانیم این میراث کهن را در مقابل هجمه دشمنان، حفظ و حراست کنیم.

به گفته افسری از دیگر بخش‌های شعار این پویش مردمی گرایش جهانی است که با توجه به تبلیغات منفي و همه جانبه غرب عليه اسلام و فرهنگ اسلامي، صورت گرفته اما در كنار تمام تبلیغات منفي غرب، روند گرايش و تمايل مردان به خصوص زنان غربي به اسلام و به ویژه به مسئله حجاب غيرقابل انكار است به شكلي كه بر اساس آمار مختلف، اسلام نسبت به ديگر اديان در غرب رو به گسترش است و بيش از 150 درصد، افزايش يافته است.

مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله از دیگر اهداف این پویش را مطالبه‌گری جوانان از مسئولان جهت نظارت بر اجرای صحیح قوانین عفاف و حجاب در جامعه دانست و افزود: عموم مردم می‌توانند محتواهای تولیدی خود را در قالب عکس، دست‌نوشته با موضوع حجاب و عفاف میراث ایرانی، گرایش جهانی جهت انعکاس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به آدرس  سروش و ایتا @ ghafele110 ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha