ساخت مجتمع‌های فرهنگی حوزه علمیه در ۲۶ استان
کد خبر: 3825974
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

ساخت مجتمع‌های فرهنگی حوزه علمیه در ۲۶ استان

گروه اجتماعی ــ معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور از ساخت مجتمع‌های فرهنگی این حوزه در ۲۶ استان خبر داد و گفت: این مراکز به‌زودی به اتمام می‌رسند.

ساخت مجتمع‌های فرهنگی حوزه علمیه در ۲۶ استان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی حسام افروز، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور عصر روز گذشته، 18 تیر در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های علمی، آموزشی و تفریحی حوزه علمیه گفت: ساخت مجتمع‌های فرهنگی در ۲۶ استان از جمله خراسان رضوی، مازندران آغاز شده و تا‌کنون مرحله ساخت اسکلت به پایان رسیده که در این راستا در آینده نزدیک شاهد اتمام آن‌ها هستیم.
وی ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های عظیم در استان سمنان تاکنون ساخت این مجتمع‌ها محقق نشده که نیازمند توجه جدی‌تری است و امیدواریم تلاش ویژه‌ای برای جذب اعتبارات حداقلی، برای احداث مجتمع فرهنگی حوزه علمیه در استان سمنان، انجام شود.
حجت‌الاسلام قدرتی، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان نیز با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در خصوص امورات مرتبط با حوزه علمیه و مرکز خدمات صورت گرفته اظهار کرد: هرچند که در حوزه اعتبارات، دولت با مشکلاتی مواجه است، اما امیدواریم با توجه بیشتر به امورات حوزه علمیه، شاهد برطرف شدن مشکلات و کمبودها در این بخش باشیم.
علی رضا آشناگر، استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه تلاش داریم تا بتوانیم مشکلات و کمبودهای حوزه علمیه را برطرف و به تقویت امورات مرتبط به این حوزه در استان کمک کنیم، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تخصیص اعتبار مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی حوزه علمیه استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha