تولید اپلیکیشن مجاوران خورشید در سمنان
کد خبر: 3826024
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

تولید اپلیکیشن مجاوران خورشید در سمنان

گروه فرهنگی ــ رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب استان سمنان بارگذاری اپلیکیشن مجاوران خورشید در گوگل پلی و کافه بازار است، افزود:‌ ۱۰ موشن‌گرافی شامل شهید شاطری، عملیات مرصاد و تیپ قائم و غیره را می‌توان دانلود کرد.

تولید اپلیکیشن مجاوران خورشید در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سرهنگ حمید حیدری، رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی شب گذشته، 18 تیردر حاشیه برگزاری همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در  پارک موزه دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه ذائقه نسل جوان فضای مجازی است، گفت: برای پر کردن این فضا با ارزش‌های دفاع مقدس شاید در مورد عملیات و وقایع آن کتاب‌هایی نوشته‌ شده باشد اما قالب‌هایی نو نظیر موشن‌گرافی و اینفوگرافی از زمره فعالیت‌هایی است که بسیار مورد استقبال جوان‌ها در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

وی‌‌ با اشاره به اینکه طبق تکلیف ابلاغی به استان‌ها عنوان شده که نقش آن‌ها در دفاع مقدس در قالب موشن‌گرافی باید بیان شود، یادآور شد: یکی از اقدامات خوب استان سمنان بارگذاری اپلیکیشن مجاوران خورشید در گوگل پلی و کافه بازار است که می‌توان ۱۰ موشن‌گرافی شامل شهید شاطری، عملیات مرصاد و تیپ قائم و غیره را دانلود کرد.

حیدری ادامه داد: نظیر همین اقدامات مشابه در مابقی استان‌ها نیز در حال انجام است تا همان‌طور که استان‌ها در پیروزی دفاع مقدس نقش داشتند اکنون نیز باید با حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس را در یک حرکت جریان‌ساز فضای مجازی رقم بزنند.

وی در خصوص اولین جشنواره فضای مجازی و دفاع مقدس اظهار کرد: این جشنواره حول پنج محور پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، نرم‌افزارهای کاربری پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد ۹۰۴ اثر دریافت و داوری انجام شد که این جشنواره ۲۲ هیئت داوری در کمیته‌های مختلف داشت.

به گفته وی، در تهیه مطالب فضای مجازی دانشجویان خودشان در موشن‌گرافی و اینفوگرافی کمک کردند تا این آثار در فضای مجاری منتشر شود، که در این راستا سناریو، موشن‌گرافی عملیات کربلای‌یک، عملیات قدس، شهدای شاخص، فرمانده‌های شهید و زنده نوشته و موشن‌گرافی آن‌ها طراحی‌ شده  که سال گذشته به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ موشن گرافی با هفت زبان رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha