تخصیص ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به پارک موزه دفاع مقدس سمنان
کد خبر: 3826091
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

تخصیص ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به پارک موزه دفاع مقدس سمنان

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان گفت: تا پایان سال ۹۷ خوشبختانه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و از محل سفر رئیس جمهور به استان شش میلیارد تومان به پارک موزه دفاع مقدس اختصاص یافته که در مجموع با کمک نظام و دولت، ۳۴ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه تخصیص یافته است.

تخصیص 34 میلیارد تومان اعتبار به پارک موزه دفاع مقدس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر‌ امروز، 19 تیر در نشست بررسی مسائل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان در استانداری با اشاره به آخرین وضعیت این مجموعه فرهنگی اظهار کرد: تا پایان سال ۹۷ خوشبختانه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به پارک موزه دفاع مقدس اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان سمنان نیز برای تکمیل و بهره‌برداری این باغ موزه و مرکز فرهنگی، شش میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در مجموع با کمک نظام و دولت، ۳۴ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه باغ موزه‌ای که در استان سمنان طراحی شده، هم در زمینه طراحی بسیار خوب و زیبا و هم مجموعه‌ای فاخر است که دستگاه‌های فرهنگی ما نیز می‌توانند از این فضا استفاده کنند، یادآور شد: با توجه به موقعیت‌یابی خوبی که انجام شده و همچنین تردد حجم وسیعی از مسافران، با ماندگار کردن بخش کوچکی از آن‌ها در استان، امیدواریم بتوانیم ارزش‌ها و تاریخ استان سمنان در دوران دفاع مقدس را نشر دهیم.

آشناگر متذکر شد: انتقال فضای دوران دفاع مقدس به نسل جوان با تمام خاطرات، سختی‌ها و ارزش‌ها و همچنین رشادت و از خود گذشتگی‌هایی که انجام شد تا از کیان سرزمین اسلامی و نوامیس جامعه پاسداری شود، نیاز امروز جامعه و امری ضروری است.

انتهای پیام

captcha