آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سمنان
کد خبر: 3826263
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پس از پایان مرحله شهرستانی، از امروز با حضور ۲۱۰ نفر در سمنان آغاز شده است.

آغاز دومین دوره «مسابقات سراسری قرآن کریم» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ظهر امروز، 20 تیرماه در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم اوقاف استان سمنان به میزبانی اوقاف سمنان با بیان اینکه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پس از پایان مرحله شهرستانی از امروز در سمنان آغاز شده است، گفت: ۲۱۰ شرکت کننده از اقصی نقاط استان در دو بخش شفاهی و کتبی و در دو حوزه امتحانی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مرحله، برگزیدگان مسابقات شهرستانی قرآن اوقاف هستند که از ۲۱ تا سی ام خرداد ماه ۹۸ با هم به رقابت پرداختند که نفرات برتر رشته‌های مختلف مسابقات استانی، به رقابت‌های کشوری راه خواهند یافت.

واحدی با بیان اینکه ۱۴۸ نفر در بخش رقابت‌های شفاهی با هم رقابت می‌کنند، یادآور شد: مسابقات شفاهی در رشته‌های قرائت، مفاهیم، ترتیل و حفظ و در دو بخش خواهران و برادران خواهد بود که محل برگزاری آزمون شفاهی خواهران در امامزاده علی‌بن جعفر(ع) و برادران در امامزاده یحیی(ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه مرحله نهایی این مسابقات امشب پنج شنبه در امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار خواهد شد متذکر شد: آزمون کتبی نیز با حضور و رقابت ۶۲ نفر در بخش‌های تفسیر، مفاهیم، نهج‌البلاغه برگزار می‌شود و داوطلبان رشته حفظ نیز در رشته‌های حفظ 5، 10و 20 جزء و کل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

captcha