اعزام ۳۲۰۰ مبلغ به سمنان
کد خبر: 3826265
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

اعزام ۳۲۰۰ مبلغ به سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام سه هزار و ۲۴۸ مبلغ از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: این اعزام‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی و اوقات فراغت تابستان صورت گرفته است.

اعزام بیش از 2400 مبلغ به سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ظهر امروز، 20 تیرماه در جمع خبرنگاران درباره اعزام مبلغ در مناسبت‌های مذهبی اظهار کرد: ازابتدای سال جاری تا کنون ۹۷۰ مبلغ ویژه ماه رمضان، ۶۰۴ مبلغ ویژه اعتکاف، ۷۱۰ مبلغ ویژه ایام شهادت امام صادق (ع)، ۸۱۹ مبلغ ویژه دهه کرامت و ۱۴۵ مبلغ ویژه اوقات فراغت در سراسر استان سمنان اعزام شدند که مجموعاً سه هزار و ۲۴۸ مبلغ را شامل می شوند.

وی درباره اعزام مبلغ به مناسبت ایام شهادت امام صادق(ع) گفت: در این ایام ۷۱۰ مبلغ شامل ۴۵۲ مبلغ مرد و ۱۲۷ مبلغ زن بومی، ۲۱ مبلغ زن و مرد غیر بومی و اعزامی از قم و همچنین ۹۵ روحانی مستقر در سطح استان به همراه ۱۵ مبلغ ویژه به مساجد و حسینیه‌ها و اماکن متبرکه استان اعزام شدند.

شکری  به اعزام ۸۱۹ مبلغ ویژه دهه کرامت اشاره کرد و افزود: ۵۴۲ مبلغ مرد و ۱۵۸ مبلغ زن بومی به استان اعزام که در این راستا هشت مبلغ غیر بومی و ۹۳ روحانی مستقر و همچنین ۸ مبلغ ویژه در این ایام اعزام شده‌اند.

به گفته وی؛ در ایام اعتکاف، ۳۷۴ مبلغ بومی مرد، ۱۱۲ مبلغ بومی زن، شش مبلغ غیر بومی مرد و سه مبلغ غیر بومی زن در کنار ۹۵ روحانی مستقر در استان سمنان و ۱۴ مبلغ ویژه مجموعا ۶۰۴ مبلغ در استان فعالیت داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اشاعه گفتمان‌های دینی رضوی یکی از محورهای اعزام مبلغ در سراسر استان است، اذعان کرد: گفتمان دینی، تلاوت و آموزش قرآن، احکام دینی، سبک زندگی قرآنی، حجاب و عفاف، معضلات اجتماعی از مهمترین مسائلی است که مبلغان اعزامی در مناسبت‌های مختلف نسبت به طرح آن اقدام می‌کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان یاداور شد: ۱۴۴ مبلغ شامل ۸۰ مبلغ مرد و ۱۵ مبلغ زن بومی، هفت مبلغ مرد اعزامی از قم و ۴۲ روحانی مستقر در سراسر استان سمنان مجموع ۱۴۴ مبلغ اعزامی به طرح اوقات فراغت سال ۹۸ را شامل می‌شوند.

انتهای پیام

captcha