برگزاری همایش حجاب و عفاف در سمنان
کد خبر: 3826391
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

برگزاری همایش حجاب و عفاف در سمنان

گروه اجتماعی ــ همایش بزرگ ویژه حجاب و عفاف با حضور پرشور بانوان شهرستان‌های مختلف استان سمنان همزمان با ۴۰۰ شهر سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حماسه بزرگ حجاب و عفاف همزمان با دهه کرامت و همزمان با ۴۰۰ شهر دیگر ایران اسلامی عصر روز گذشته، 20 تیر در شهرهای استان سمنان با حضور پرشور زنان و دختران انقلابی و متدین دیار قومس برگزار شد تا زنان باایمان این دیار بار دیگر بگویند آرمانشان حجاب و رسالتشان ایستادگی است.

در سمنان مراسم گرامی‌داشت روز حجاب و عفاف با حضور گسترده زنان در پارک آبشار برگزار شد و زنان این شهر در حمایت از حجاب کامل تجمع کردند و در شاهرود شهر یک هزار و ۱۰۰ شهید نیز  زنان با راهپیمایی از کانون بسیج تا پارک کودک این روز را گرامی داشتند، حضور پرشور دختران متدین و حتی نونهالان با حجاب اسلامی کامل یکی از نقاط قابل توجه این مراسم بود.

همچنین دامغانی‌ها این مراسم را همزمان با ساعت ۱۸:۳۰ در کنار گلزار شهدا برگزار کردند تا بار دیگر با آنها عهد ببندند که تا خون در رگ دارند، رهرو راه آن‌ها و حفظ حجاب هستند و گرمساری‌های شهید پرور نیز تا میدان انقلاب راهپیمایی و تجمع اصلی را در میدان امام خمینی (ره) برگزار کردند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و زنان آرادانی هم جنب گلزار شهدا حضور یافتند.

گفتنی است مراسم گرامی‌داشت روز حجاب و عفاف در میامی نیز در گلزار شهدا برگزارشد تا زنان و دختران این شهرستان ضمن بزرگداشت این روز، به خادمان رضوی که مهمان شهرشان هستند نیز خوش آمد بگویند.

ایران اسلامی امروز بار دیگر نشان داد که حجاب و عفاف اولویت و خط قرمز مردان و زنانش است و این شیوه زیستن انقلابی شیرزنان و دلیرمردان این کشور است.

انتهای پیام

captcha