انتخابات مجمع قرآنیان اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3826942
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

انتخابات مجمع قرآنیان اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مجمع قرآنیان اراک اعلام کرد: انتخابات مجمع عمومی قرآنیان اراک عصر جمعه، ۲۸ تیر‌ماه در مسجد آسیدمهدی برگزار می‌شود.

ابوطالب شهسواری، رئیس مجمع قرآنیان اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اعلام خبر برگزاری انتخابات مجمع قرآنیان در روز جمعه، 28 تیرماه گفت: در راستای اجرای ماده 10 اساس‌نامه انتخابات مجمع عمومی قرآن قرار بر این است انتخابات مجمع هر دو سال یکبار برگزار شود.

وی تصریح کرد: انتخابات مجمع عمومی قرآنی در راستای اقدامات وحدت‌آفرین، ایجاد وفاق، همدلی، هم‌اندیشی و بهره‌وری از همه ظرفیت‌های جامعه قرآنی شهر و جذب حداکثری همه فعالان قرآنی در رشته‌های مختلف و در سنین مختلف از پیشکسوتان تا نوجوانان 16 سال برگزار می‌شود.

شهسواری اضافه کرد: همه اساتید، حافظان، قاریان، نویسندگان قرآنی، محققان، خادمان قرآن که دغدغه فعالیت قرآنی داشته و تمایل دارند در تشکل قرآنی فعالیت داشته باشند تا با هم‌فکری، هم‌اندیشی و انسجام بیشتری به اهداف قرآنی جامه عمل بپوشانند فرصت خدمت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها تا شنبه، 22 تیر فرصت ثبت‌نام دارند، اظهار کرد: فرصت برای عضویت در مجمع عمومی جهت رأی دادن به کاندیداها و فرستادن نماینده خود به شورای قرآنی تا ساعاتی قبل از برگزاری انتخابات باقی است.

شهسواری گفت: در فضای مجازی و عمومی شهر سعی بر اطلاع‌رسانی حداکثری بوده است، از همه جامعه قرآنی حائز شرایط اساس‌نامه دعوت کرده‌ایم در این مجمع شرکت داشته باشند تا با جذب اساتید تحصیل‌کرده جامعه قرآنی در رشته‌های مختلف در شورای مرکزی به اهداف مجمع قرآنیان برسیم.

وی از ثبت‌نام بیش از 60 نفر خبر داد و افزود: جهت رفع هرگونه شائبه از هیئات اجرایی با حضور استاد اسکندری و حیدری از اداره تبلیغات اسلامی اراک و یکی از قاریان برای برگزاری انتخابات جمع‌اوری و اعلام آراء و هیئات نظارت با حضور خیرالله اسدی، مریم سعیدی و مهدی خان‌آبادی جهت بررسی سوابق افراد ثبت‌نام کننده کمک گرفته شده است.

شهسواری ادامه داد: انتخابات ساعت 18 روز جمعه، 28 تیر‌ماه در مسجد آسیدمهدی اراک برگزار می‌شود، افرادی که قصد عضویت در مجمع عمومی دارند می‌توانند ساعاتی قبل از برگزاری انتخابات جهت رأی دادن به کاندیداها اقدام کنند، اگر فعالیت قرآنی این افراد محرز باشد که مشکلی در عضویت وجود ندارد اما اگر به هر دلیل گمنام بودند شرایط در اسرع وقت و به فوریت توسط هیئت نظارت بررسی می‌شود.

وی به تلاقی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف و انتخابات مجمع نیز اشاره کرد و افزود: درخواست بنده از اداره‌کل اوقاف این است که سعی بر برگزاری هرچه سریع‌تر داشته باشد تا در این ساعت مسابقات به اتمام برسد تا داوران و متسبقان فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha