پرداخت ۳۱۲ میلیون ریال صدقه الکترونیکی توسط سمنانی‌ها
کد خبر: 3827512
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

پرداخت ۳۱۲ میلیون ریال صدقه الکترونیکی توسط سمنانی‌ها

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان با بیان اینکه مردم استان طی سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند گفت: بر این اساس ۳۱۲ میلیون ریال صدقه پرداخت‌شده در بهار سال‌جاری توسط نیک‌اندیشان این استان به روش‌های الکترونیکی بوده است.

پرداخت روزانه ۱۹ میلیون تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل این نهاد امروز 25 تیربا بیان اینکه کاهش هزینه، افزایش سرعت رسیدن کمک‌های نقدی به دست نیازمندان ازجمله مزیت‌های پرداخت صدقه به روش نوین است اذعان کرد: مهمترین مزایای صدقات الکترونیک کاهش تولید صندوق برای مشترکان جدید، هزینه تعمیر و نگهداری و هزینه دستمزد رابطان تخلیه‌گر صندوق‌های صدقات است که در همین راستا، با توجه به افزایش واحدهای مسکونی، تغییر و جابجایی مشترکان صندوق صدقات، پرداخت صدقات الکترونیکی نسبت به روش‌های سنتی گذشته مقرون به‌صرفه‌تر است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: مردم استان در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که بر این اساس ۳۱۲ میلیون ریال صدقه پرداخت‌شده در بهار سال‌جاری توسط نیک‌اندیشان این استان به روش‌های الکترونیکی بوده است.

مسعودیان راد اظهار کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله سنا، مراجعه به سایت https://portal.emdad.ir و صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام

captcha