مهلت ارسال آثار به جشنواره «فردا» تمدید شد
کد خبر: 3828672
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فردا» تمدید شد

گروه هنر ــ دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره این جشنواره که پیشتر 30 تیرماه اعلام شده بود را تا 20 مردادماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا»، به دلیل تماس‌های مکرر علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، مبنی بر ایجاد فرصت و مجال بیشتر به منظور ارسال به‌موقع آثار، دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار که پیش از این پایان وقت اداری امروز یکشنبه ۳۰ تیرماه اعلام شده بود را تا ۳ هفته دیگر تمدید کرد.

بر اساس گزارش، علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این رویداد هنری می‌توانند آثار فیلم و عکس خود را مطابق با مندرجات موجود در فراخوان و رعایت قوانین و مقررات وضع شده در آن و با توجه به محور‌های موضوعی طرح شده تا تاریخ ۲۰ مرداد ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی jdfest.ir مراجعه کرده و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، روبروی ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک ۸۱، طبقه سوم، دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» ارسال کنند. یادآور می‌شود، این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.
 
پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» ۱۵ تا ۱۷ مهرماه سال جاری به دبیری بهزاد رشیدی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
هستی سادات فلسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۷
0
0
سلام ، چجوری باید برا شما پی دی اف داستان نویسی برای جشنواره فردا رو بفرستم ، لطفا پاسخ بدید ، خواهش
captcha