رقابت ۳۰۰ نفر در جشنواره «قرآن و نماز» یزد
کد خبر: 3829649
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

رقابت ۳۰۰ نفر در جشنواره «قرآن و نماز» یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از رقابت ۳۰۰ نفر در مرحله استانی پانزدهمین جشنواره سراسری «قرآن و نماز» ویژه فرزندان همکار کارکنان وزارت نیرو در این استان خبر داد.

300 نفر در جشنواره «قرآن و نماز» یزد به رقابت می‌پردازندضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در حاشیه افتتاحیه جشنواره قرآن و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق استان در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان همکار کارکنان وزارت نیرو با هدف انس هرچه بیشتر با کلام وحی و ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ایجاد زمینه‌ای برای فهم عمیق‌تر معارف قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در دو گروه دختران و پسران افزود: این مسابقات در دو مقطع تحصیلی، پنجم تا نهم و دهم تا دوازدهم در رشته‌های قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه‌های قرآن و نماز صبح امروز آغاز و شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

زینی با اشاره به اینکه در مقطع پیش دبستانی تا سال چهارم دبستان فقط در رشته حفظ به رقابت می‌پردازند گفت: در این دوره از مسابقات ۳۰۰ نفر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد یادآور شد: برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام

captcha