ضرورت همکاری شبکه قرآن سیما و بنیاد غدیر
کد خبر: 3829657
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
در دیدار شیخ‌اکبری و ظریف‌منش تأکید شد؛

ضرورت همکاری شبکه قرآن سیما و بنیاد غدیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، نشست مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران؛ جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و حسین ظریف‌منش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر، برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه موقت تهران با اشاره به شأن و جایگاه والا و مقدس حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: ترویج امیرالمؤمنین، ترویج همه ادیان و همه انبیاست و الحمدلله هم شبکه قرآن و هم بنیاد غدیر محور ترویج این امر مبارک هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت رسانه ملی در تبیین مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر به نقش محوری رسانه ملی و شبکه قرآن و معارف سیما در ترویج این فریضه مهم تأکید کرد. همچنین تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌هایی برای ترویج مسئله امر به معروف و نهی از منکر را در رسانه ملی و شبکه قرآن خواستار شد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز با اشاره به در پیش بودن غدیر، بر فعالیت همه دستگاه‌ها در این حوزه تأکید کرد و گفت: روزهای دهه غدیر نامگذاری شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم ضمن تولید برنامه با محوریت هر روز، در راستای ترویج موضوع مهم ولایت اقدام کنند.

در ابتدای این جلسه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه فصل جدید کاری این شبکه به صورت ویژه و خاص به مناسبت‌های مذهبی پرداخته خواهد شد، موضوع ولایت و امامت را از اولویت‌های برنامه‌سازی رسانه ملی دانست.

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما موضوع امر به معروف را از اولویت‌های این شبکه تلویزیونی خواند و اظهار کرد: امر به معروف را از حیطه مسئولان شروع خواهیم کرد و دنبال آن هستیم که در دهه اول محرم شبکه قرآن به همراه یک شبکه معین به مباحث امر به معروف و نهی از منکر بپردازد.

انتهای پیام

captcha