بهره‌مندی از توانمندی‌های جوانان محرومیت‌زدایی در کشور را تسریع می‌بخشد
کد خبر: 3835259
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

بهره‌مندی از توانمندی‌های جوانان محرومیت‌زدایی در کشور را تسریع می‌بخشد

گروه سیاست و ااقتصاد ــ امام‌جمعه میامی با بیان اینکه جوانان، یکی از مهمترین ظرفیت‌های امروز ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: قشر جوان جامعه ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که در این راستا با استفاده از توانمندی‌های آنان می‌توان محرومیت‌زدایی را در کشور تسریع داد.

بهره‌مندی از توانمندی‌های جوانان محرومیت زدایی در کشور را تسریع می‌بخشد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور، امام‌جمعه میامی، امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه جوانان، یکی از مهمترین ظرفیت های امروز ایران اسلامی هستند افزود: قشر جوان جامعه ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که در این راستا با استفاده از توانمندی‌های آنان می‌توان محرومیت‌زدایی را در کشور تسریع داد.

وی ادامه داد: امروز گرانی یکی از مهمترین مشکلات مردم است که بر این اساس مشکلات اقتصادی و تامین نیازهای مردم از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی زیرا ایشان حل مشکلات اقتصادی کشور را نیازمند تلاش، روحیه و کار جهادی می‌دانند.

به گفته صفایی پور؛ امروز در همین شهرستان‌های کوچک باید امور را به دست جوانان بسپاریم تا بتوانیم روحیه کار و جهاد را در بین این نسل نهادینه کنیم زیرا بخشی از مشکلات و به خصوص مسائل اقتصادی چون گرانی در میامی ناشی از ضعف نظارت و مدیریت است .

انتهای پیام

captcha