دستگاه‌های اجرایی از عملکرد جزیره‌ای در مناسبت‌ها پرهیز کنند
کد خبر: 3835467
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

دستگاه‌های اجرایی از عملکرد جزیره‌ای در مناسبت‌ها پرهیز کنند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه میامی خواستار برگزاری برنامه‌های منسجم در عید غدیر و ماه محرم و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای بین دستگاه‌های اجرایی شد.

دستگاههای اجرایی از عملکرد جزیره‌ای در مناسبت‌ها پرهیز کنند

به گزارش  ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌‌پور، امام جمعه میامی امروز، 26 مرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اعیاد سعید قربان و غدیر را مهم‌ترین اعیاد اسلامی و نماد اطاعت و بندگی دانست و گفت: غدیر مرتبط است با پیامبر اکرم‌(ص) که امام علی‌(ع) را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد و بعد از آن واقعه تاریخی پیامبر(ص) فرمود بیایید به خاطر این واقعه مهم به من تبریک بگویید.

وی با بیان اینکه غدیر پیوند امامت و ولایت است، بیان کرد: غدیر از طرفی دفاع از اسلام ناب و ارزش‌های الهی و از طرفی مبارزه با کفر، شرک، فساد و منکر است.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه اهل دنیا در دو صف هستند و برخی در صف غدیر و برخی دیگر هم در صف ثقیفه اظهار کرد: آن‌ها که دنبال مال و متاع دنیا هستند در صف ثقیفه و کسانی که پیرو امامت و ولایت هستند در صف غدیر قرار دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی با تأکید بر اینکه خداوند متعال مسئله اتمام و اکمال نعمتش بر بندگان و مؤمنان را در چهار بخش از قرآن کریم بیان فرموده، گفت: اما در سه جای آن فرموده‌اند نعمت را بر شما تمام خواهم کرد و فقط در یک جا آن هم ١٨ ذی‌الحجه در صحرای غدیر خم زمانی که امام علی‌(ع) به‌عنوان امام معرفی شد خداوند فرمود نعمت را بر شما تمام کردم.

امام جمعه میامی خواستار برگزاری برنامه‌های منسجم در عید غدیر و ماه محرم و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای بین دستگاه‌های اجرایی شد.

انتهای پیام

captcha