فراخوان جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر سمنان منتشر شد
کد خبر: 3835477
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

فراخوان جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر سمنان منتشر شد

گروه فرهنگی ــ فراخوان سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در بخش‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، دیداری و شنیداری، بخش مردمی و دانشجویی و نیز بخش ویژه منتشر شد.

فراخوان سومین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر سمنان منتشر شد

به گزارش ایکنا از سمنان، فراخوان سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در بخش‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، دیداری و شنیداری، بخش مردمی و دانشجویی و نیز بخش ویژه منتشر شد.

این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران استان سمنان در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

همچنین دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید (شعار سال)، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی (طلاق، اعتیاد، بدحجابی و ...)، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی، بسیج و حوزه اقدام، چهل سالگی بسیج، مسایل صنفی خبرنگاران، دشمن‌‌شناسی و معامله قرن، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت و انقلابی‌گری، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و نشاط اجتماعی از موضوعات سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان است.

بخش مکتوب و خبرگزاری‌ها شامل مقاله، مصاحبه، گزارش، تیتر و یادداشت، بخش دیداری و شنیداری تولیداتی نظیر موشن‌گرافیک و انیمیشن، فیلم کوتاه و نماهنگ، مستند تلویزیونی، پادکست، عکس خبری، گزارش خبری و پوستر است.

در بخش مردمی و دانشجویی تولیدات عکس و فیلم موبایلی و بخش ویژه نیز تولید محتوی در فضای مجازی با موضوعات قید شده مد نظر است.

همچنین در فراخوان این جشنواره مهلت ارسال آثار تا ١٥ آبان امسال و مراحل شرکت در جشنواره را شامل دریافت فرم ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال جشنواره در شبکه‌های اجتماعی به نشانی ABOOZARFEST@ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و سازمان بسیج رسانه اعلام شده است.

متقاضیان شرکت در سومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان می‌توانند آثار خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی aboozararfest,ir‌، حضوری یا پستی به نشانی سمنان بلوار نهضت، خیابان رسانه، ساختمان ١٤ واحد بسیج اقشار (ساختمان محب شاهدین) سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha