دشمن درصدد جنگ نرم اقتصادی است
کد خبر: 3835720
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

دشمن درصدد جنگ نرم اقتصادی است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه با مقاومت و ایستادگی از آرمان‌های خود کوتاه نخواهیم آمد، گفت: دشمن به‌دنبال جنگ نرم اقتصادی است.

دشمن در صدد جنگ نرم اقتصادی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان شب گذشته، 26 مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان استان سمنان در شهمیرزاد با بیان اینکه جنگ تحمیلی اگرچه خسارت فراوانی را بر کشور وارد کرد اما زیبایی‌های زیادی نیز در خود داشت.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمنان پس از هشت سال دفاع مقدس نه تنها کوتاه نیامده بلکه شیوه‌های خود را تغییر دادند، بیان کرد: امروز دشمن به جنگ نرم و به‌ویژه جنگ اقتصادی با ملت ایران روی آورده و باید مانند سربازی سرافراز جانانه مقاومت و ایستادگی کرده و از دستورات فرمانده و مقتدای انقلاب تبعیت کنیم.

خجسته‌پور ادامه داد: آزادگان سرافراز هیچ‌گاه در هیچ شرایطی از ارزش‌های الهی کوتاه نیامدند که در این راستا دشمنان در ایام جنگ تحمیلی هشت ساله از بیرون از خاک ایران اسلامی به‌صورت فیزیکی ضربه وارد می‌کردند و امروز نیز قصد دارند تا با اعمال فشار و تحمیل مشکلات اقتصادی مردم را ناامید سازند. ‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران همواره تعاون و در کنار هم بودن را باور داشته که بر این اساس کمبودها را نیز تحمل  کرده و بی‌شک اگر یاری خداوند نبود، ما در همان روزهای اول شکست می‌خوردیم.

خجسته‌پور با تأکید بر اینکه وظیفه ما در شرایط کنونی آن است که با بازگویی و یادآوری خاطرات آزادگان، نسل جوان و نوجوان را با آن دوران سراسر افتخار و حماسه آشنا کنیم، متذکر شد: لازمه قرار گرفتن و مأنوس کردن رزمندگان دیروز و امروز در کنار برگزاری نظیر این‌گونه جلسات است.

انتهای پیام

captcha