برگزاری طرح «گشت رضویون» در سمنان
کد خبر: 3836731
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

برگزاری طرح «گشت رضویون» در سمنان

گروه اجتماعی- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان از اجرای طرح گشت رضویون در استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح راهی برای ارتقا امنیت محلات در استان است.

برگزاری طرح گشت رضویون در  سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی،مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان عصر روز گذشته 30 مرداد در نشست هم‌اندیشی شورای عالی مساجد در سمنان طرح گشت رضویون را راهی برای ارتقای امنیت محلات در استان برشمرد و افزود: رضویون یکی از طرح‌هایی است که این روزها در استان سمنان اجرایی می‌شود و هدف آن افزایش امنیت در محلات به‌ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی  ادامه داد: در طرح گشت رضویون کاهش آسیب‌های اجتماعی پیگیری می‌شود که در این راستا سیاست برپایی پایگاه‌های بسیج نیز بر همین منوال بوده تا برای افزایش امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد که طرح گشت رضویون محلات نیز بر پایه همین اصل استوار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید جوان‌ها را به سمت مساجد و معنویت هدایت کرد متذکر شد: برای این مهم سه ضلع مسجد، مدرسه و منزل نقش بسیار عمده در تربیت نسل فردا دارند که می‌بایست در ارتباط و هم‌راستا باهم حرکت کنند.

انتهای پیام

captcha