فساد در نظام اسلامی جایگاهی ندارد
کد خبر: 3836890
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

فساد در نظام اسلامی جایگاهی ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رویان با بیان اینکه یکی از الزامات گام دوم انقلاب، مقابله با رانت‌خواری و فساد است، گفت: فساد در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

یکی از این الزامات گام دوم انقلاب ،مقابله با رانت خواری و فساد است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 1 شهریورماه با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای محورها و نکات بسیار مهمی است که باید تلاش کنیم آن‌ها را به تحقق نزدیک سازیم، گفت: یکی از تأکیدات برای موفقیت انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم التزام عملی به شعارهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حمایت از شعارها و شعائر انقلابی و همچنین حمایت از جریان‌های انقلابی در زمره محورهای آرمان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به حفظ آرمان‌های انقلابی تأکید کرده‌اند.

امام جمعه رویان با تأکید بر اینکه یکی دیگر از محورهای بیانیه گام دوم برای توسعه ایران اسلامی مقابله با رانت‌خواری و فساد است که به خصوص در حوزه اقتصادی مقابله با آن می‌تواند وضعیت کشور را بهبود بخشد، متذکر شد: یکی از الزامات بیانیه گام دوم نظارت دقیق برعملکرد دستگاه‌های مختلف برای جلوگیری از شکل‌گیری کانون‌های فساد است زیرا فساد در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: محور بیانیه گام دوم دل بریدن از بیگانگان و همت داخلی است که در این راستا باید از ظرفیت‌های درونی کشور به خصوص ظرفیت جوانان مستعد و توانمند بهره کافی را برد.

امام جمعه رویان متذکر شد: امروز با همدلی و هم‌افزایی می‌توان تحریم‌ها را به فرصت بدل ساخت.

انتهای پیام

captcha