فعالیت 71 باب کتابخانه عمومی در سمنان
کد خبر: 3837433
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

فعالیت 71 باب کتابخانه عمومی در سمنان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه ۷۱ باب‌ کتابخانه‌ عمومی در استان مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: ۲۴ باب از این‌ موارد کتابخانه روستایی هستند.

فعالیت 71 باب کتابخانه عمومی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین شاکری،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ظهرامروز 3 شهریور در دیدار با رئیس دانشگاه علمی و کاربردی ناجای سمنان در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، از فعالیت ۷۱باب کتابخانه عمومی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۳ باب کتابخانه نهادی و یک باب کتابخانه به‌صورت مستقل در کنار ۱۷ باب کتابخانه مشارکتی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در استان سمنان ۲۴کتابخانه عمومی روستایی و ۴۷کتابخانه عمومی شهری وجود دارد که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه خوشبختانه فراوانی و توزیع امکانات خوبی در سطح شهرستان‌های استان سمنان رقم خورده است.

رضا مهرجو رئیس دانشگاه علمی کاربردی نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این نشست کتاب‌خوانی را منبعی بزرگ برای کسب مهارت‌ها در سطح جامعه برشمرد و ادامه داد: همچنین افزایش ضرورت‌های اجتماعی، موقعیت تاریخی و فرهنگی جامعه، نیازهای نظام اجتماعی، علایق و انگیزه‌های فردی از دیگر مزیتهای کتابخوانی است.

انتهای پیام

captcha