خدمت‌رسانی ۱۵۰۰ خادم سمنانی به زائران اربعین
کد خبر: 3841776
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

خدمت‌رسانی ۱۵۰۰ خادم سمنانی به زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ یک هزار و ۵۰۰ خادم در قالب ۳۴ موکب از استان سمنان ساماندهی شده‌اند تا در ایام اربعین به زائران خدمات‌رسانی کنند.

خدمت رسانی 1500 خادم سمنانی به زائرین اربعین

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن اسلامی‌راد، دبیر ستاد اربعین استان سمنان عصر روز گذشته، 21 شهریور در جمع خبرنگاران درخصوص تغییرات ایجاد شده در محل اسکان کاروان‌های استان سمنان در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت صحن حضرت زهرای(س) در نجف اشرف تکمیل و به محدوده تحت نظارت کشور عراق تحویل داده‌ شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته صحن حضرت زهرا(س) در نجف محل استقرار و اسکان اکثر کاروان‌های استان سمنان بوده که در این راستا مکان جدید استقرار کاروان‌های اعزامی از استان سمنان پس از هماهنگی و بررسی‌های لازم به اطلاع زائران می‌رسد.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش ستاد اربعین استان برای رفاه حال زائران اربعین در حال انجام است، گفت: برنامه‌های مختلف با برگزاری جلسات ستاد اربعین و تشکیل ستادهای اربعین در حال طرح‌ریزی است.

اسلامی‌راد  با اشاره به اینکه پذیرایی از 6 هزار نفر در روز در مرز مهران از سوی موکب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از استان سمنان به‌عنوان معین استان ایلام در دستور کار قرار دارد، متذکر شد: یک هزار و 500 خادم در قالب 34 موکب از استان سمنان ساماندهی شده‌اند تا در ایام اربعین حسینی به زائران خدمات‌رسانی کنند.

به گفته وی، تمهیدات لازم برای اسکان 48 هزار زائر و تغذیه 42 هزار زائر در هر شبانه‌روز اندیشیده شده که بر این اساس باید کمیته‌های ستاد اربعین نهایت همکاری را در انجام برنامه‌های ستاد اربعین داشته باشند تا از بروز مشکلات در بخش‌های مختلف کاسته شود.

انتهای پیام

captcha