۴۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان به کربلا اعزام می‌شوند
کد خبر: 3841914
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
در اربعین حسینی؛

۴۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان به کربلا اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: در آستانه اربعین حسینی ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با کمک‌هزینه این نهاد به پیاده‌روی کربلای معلی اعزام می‌شوند.

اعزام ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان به کربلا در اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان، امروز، 23 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اعزام پرشور زائران تحت حمایت کمیته امداد به زیارت مرقد مطهر سرو و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: خیرانی که شرایط سفر را ندارند، در قالب طرح زیارت نیابتی مددجویان و افراد نیازمند را به کربلا اعزام می‌کنند و در این حرکت عظیم سهیم هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۷۵ درصد هزینه سفر زیارتی مددجویان را کمیته امداد پرداخت می‌کند، یاداور شد: به هر مددجو بیش از ۹۰۰ هزار تومان برای کمک‌هزینه اعزام به کربلا می‌شود تا این قشر نیز بتوانند از معنویات زیارت عتبات عالیات بهره‌مند شوند.

یوسفیان از محقق شدن برنامه معاونت فرهنگی این نهاد در در تابستان سال جاری خبر داد و متذکر شد: ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان از اردوهای آموزشی و تربیتی بهره‌مند شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان یاداور شد: مددجویان از 20ساعت آ موزش در هر دوره سه‌روزه کلاس‌های آموزشی بهره مند می‌شوند که در این راستا در حال حاضر کلاس آموزشی دخنران و پسران مستعد ازدواج در اردوگاه آموزشی حضرت مهدی عج شهرستان مهدیشهر با حضور ۸۰ نفر از مددجویان این نهاد در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha