راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی در حوزه درمان سمنان
کد خبر: 3841993
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی در حوزه درمان سمنان

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم توجه به مسائل درمانی مردم روستانشین گفت: سامانه‌های الکترونیکی در حوزه بهداشت و درمان استان راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی سامانه‌های الکترونیکی در حوزه درمان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، صبح امروز، 23 شهریور در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای آهوانو شهرستان دامغان با بیان اینکه تقویت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد، گفت: راه‌اندازی سامانه‌ای الکترونیکی در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی اقدامی مطلوب در راستای جلب رضایت عموم مردم است.

وی جلب رضایت مردم و رفع محرومیت در مناطق روستایی را از اولویت‌های مهم و اساسی در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و گفت: احداث خانه‌های بهداشت روستایی در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم روستانشین نقش مؤثری در جلب رضایت این قشر دارد.

خجسته‌پور با بیان اینکه شعار «پیشگیری بهتر از درمان است» در جامعه رواج یافته یادآور شد: با احداث و توسعه خانه‌های بهداشت در نقاط مختلف استان سمنان گامی مؤثر و عملیاتی در راستای تحقق ۱۰۰ درصدی این شعار برداشته می‌شود.

انتهای پیام

captcha