اجرای ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود
کد خبر: 3842426
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

اجرای ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تدارک اجرای ۲۰ برنامه شاخص در این هفته پیش‌بینی شده است.

اجرای 200 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود عصر روز گذشته، 24 شهریور در هفتاد و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰ عنوان برنامه به‌صورت شاخص در سطح شهرستان عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: زنگ مقاومت در تمام مدارس شاهرود هم‌زمان با بازگشایی مدارس طنین‌انداز می‌شود که در این راستا پیش‌بینی‌شده در ۲۰۰ مدرسه ۲۰۰ راوی دفاع مقدس طی این هفته حضور پیدا کرده و در نمازخانه‌ها به مدت کوتاهی رشادت و دلیری‌های هشت ساله را برای نسل جدید بازگو کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه در 30 مدرسه شهرستان کاروان نمادین به جبهه اعزام می‌شود، افزود: با توجه به اینکه نسل چهارم انقلاب دوران دفاع مقدس را درک نکرده ضروری است تا این دوران طلایی برای نسل جوان امروز مطرح شود.

خوش‌قدم با تأکید بر اینکه امسال رژه نیروهای مسلح به‌صورت متمرکز استانی در مرکز سمنان برگزار می‌شود، یادآور شد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و نهادها همکاری لازم را داشته باشند و برای فضاسازی مناسب سطح شهر و ادارات تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha